Dri avg technologies что это

Dri avg technologies что это

Версия 1.2 (с изменениями от 8 июня 2018 г.)

ПОЛИТИКА АННУЛИРОВАНИЯ ПОДПИСКИ И ВОЗВРАТА СРЕДСТВ В ОТНОШЕНИИ РЕШЕНИЙ AVAST, AVG, CCLEANER И HMA!

Мы предлагаем 30-дневную гарантию возврата средств за подписку на определенные решения Avast, AVG, CCleaner (включая Defraggler, Recuva и Speccy) и HideMyAss!, которые конечные пользователи приобретают непосредственно у нас через наши интернет-магазины или посредством Google Play. Если ваша покупка соответствует требованиям и вы выполните все инструкции, указанные в настоящей Политике аннулирования подписки и возврата средств в течение 30 дней с даты покупки, мы прекратим вашу подписку и вернем 100% стоимости, уплаченной вами за текущий Срок подписки.

Мы также даем вам возможность аннулировать подписку и запросить возврат средств (пропорционально оставшейся или неиспользованной части Срока подписки), если мы уведомим вас о внесении изменений в Лицензионное соглашение с конечным пользователем, которое мы заключили с вами в отношении такой подписки и/или Решения (далее — «ЛСКП» ), и вы выскажете возражение против таких изменений в течение 30 дней с даты такого уведомления.

Просим вас перед началом использования ознакомиться со всеми оговорками и ограничениями, описанными в этой Политике аннулирования и возврата средств. Если вы имеете право на аннулирование и возврат средств за вашу покупку и вы приобрели подписку непосредственно у нас через наш интернет-магазин или посредством Google Play, пожалуйста, следуйте инструкциям ниже:

_ Решения, приобретенного более чем за 30 дней до даты, когда вы запросили аннулирование и возврат средств

_ CD, DVD или другого физического носителя, на котором мы предоставляем копию решения, за исключением случаев, когда физический носитель имеет дефекты

_ услуг, которые мы предоставили до того дня, когда вы запросили аннулирование и возврат средств

_ Решения в течение 6 месяцев после того, как вы получили аннулирование и возврат средств за любую предыдущую покупку того же Решения

_ Решения VPN или другого коммуникационного Решения, которое вы использовали для загрузки и/или скачивания в совокупности более 10 ГБ данных или которое вы использовали для подключения к нашей VPN или другому коммуникационному сервису более 100 раз

_ Решения, в отношении которого вы нарушили наше Лицензионное соглашение с конечным пользователем

Связанная информация относительно потребительских товаров.

Источник

Как отменить подписку в AVG

Доброго времени суток, дорогие читатели. Вы наверняка знаете, что на сегодняшний день, антивирус AVG является одним из самых надежных, но в то же время и одним из самых ресурсоемких антивирусов. Да и стоит он достаточно дорого. Именно поэтому многие пользователи, после прохождения пробного периода, отменяют подписку на антивирус и в сегодняшней статье мы расскажем вам, как это сделать.

Итак, сразу скажем, что отменить действие платной подписки на антивирусе AVG можно только единственным образом – вам нужно будет написать в службу технической поддержки. Причем, обязательно, ваше обращение должно быть на английском языке.

Лучше всего вам лично задать вопрос сотрудникам AVG по ссылке, указанной нами ниже.

Dri avg technologies что это. Смотреть фото Dri avg technologies что это. Смотреть картинку Dri avg technologies что это. Картинка про Dri avg technologies что это. Фото Dri avg technologies что это

Однако иногда возникают ситуации, что у вас списывают деньги, когда вы уже решили отказаться от подписки. Таким образом, вы лишаетесь собственных средств. Однако можно оформить и возврат средств, если вовремя написать в службу технической поддержки.

Обычно они дают ссылку, по которой вы сможете вернуть ваши деньги. Для этого вам нужно будет оформить форму возврата, где вы должны будете указать причину отписки и т.п.

Примечательно, в любом случае с вами будут постоянно поддерживать связь по электронной почте, так что хватит и одного упоминания, а дальше можете общаться непосредственно в почте.

На этом мы заканчиваем нашу статью, всем удачи и до новых встреч.

Источник

AVG — мы работаем, чтобы Интернет был для вас безопасным

Мы обеспечиваем защиту устройств, данных и пользователей

Все мы так или иначе пользуемся Интернетом

Дома, в офисе, практически повсюду — Интернет всегда под рукой.

Устройства, данные, люди. Все взаимосвязано. Из компьютеров, планшетов и телефонов Интернет уже добрался до машин, дверных замков и даже аксессуаров.

Защита всего этого становится все более актуальной. Вот почему мы прилагаем массу усилий ради того, чтобы предоставить семьям и компаниям программное обеспечение и службы, обеспечивающие безопасность.

Мы защищаем:

Dri avg technologies что это. Смотреть фото Dri avg technologies что это. Смотреть картинку Dri avg technologies что это. Картинка про Dri avg technologies что это. Фото Dri avg technologies что это

Семьи

Dri avg technologies что это. Смотреть фото Dri avg technologies что это. Смотреть картинку Dri avg technologies что это. Картинка про Dri avg technologies что это. Фото Dri avg technologies что это

Предприятия

Безопасный Интернет для каждого

Наша компания, первопроходец в области безопасности, предлагает широкий выбор решений для потребителей и бизнеса, направленных на защиту от разнообразных угроз, сохранение конфиденциальности и повышение производительности. В настоящий момент компания — часть семейства Avast, предлагающего лучшие в мире продукты для обеспечения цифровой безопасности, защищающие людей по всему миру.

Dri avg technologies что это. Смотреть фото Dri avg technologies что это. Смотреть картинку Dri avg technologies что это. Картинка про Dri avg technologies что это. Фото Dri avg technologies что это

AVG рекомендует использовать
БЕСПЛАТНЫЙ браузер Chrome™.

Источник

Unauthorized Charge by DRI*AVG Technologies

I have reported the transaction to Discover’s fraud prevention service, but I also hope that the AVG team could take action to prevent transactions like this from happening in the future.

You might be charged for auto renewal of AVG product. When you purchase an AVG subscription (formally known as «Continuing Protection Service»), the subscription will continue until you have cancelled it. Customers will be billed 15 days prior to the start of the next subscription period. Customers will also receive an email regarding the automatic extension of their AVG subscription, 45 days prior to the start of the next subscription period.

Digital River is our Payment gateway. Unfortunately, I couldn’t locate any active products/ transactions under your email account: xxx@yahoo.com.tw.

Have you subscribed to trial version of AVG using alternate email address?

Just for your info, I didn’t purchase anything on July/12/2018, which was yesterday, so my memory is still fresh. It’s clearly a mistake. Please refund.

I might have used a trial version of AVG product before, but currently I don’t have any in my laptop. My alternative email is [email address removed]. Could you please check if there is any active subcription under it?

Thank you for the info, Yi-Lung.

We couldn’t locate any active subscription under this email address. I have sent you an email to collect more information. Please share the screenshot of that bank statement in that email to assist you further.

I have reported the transaction to Discover’s fraud prevention service, but I also hope that the AVG team could take action to prevent transactions like this from happening in the future.

We will certainly help you with the necessary information.

Click on this link https://support.avg.com/support_sales_chat to contact our chat support and they will locate your account and help you with the refund.

I just received an notification from my credit card company that my card was charged Rs. 1178.82 by DRI*AVG Technologies on 10.11.2019 for something I am absolutely sure that I didn’t purchase at all. Could you give help for refund?

Also received an bill from avg.cs@digitalriver.com under Order No (removed), which I have not placed. mail sent to this avg.cs@digitalriver.com email is getting undelivered.

We acknowledge your refund request.
Initially, please be informed that it isn’t recommended to share the order details over the public post.
However, upon checking the provided order #, we see that you’re charged for the renewal of AVG TuneUp. Usually, we do send pre-billing notification prior 30 days of subscription’s expiry (which has been sent to you on 10/11/19). If you’d like to cancel this subscription & get refunded, we do understand.
Regarding the account : avg.cs@digitalriver.com, it is an automated email system. Hence, you’re unable to reply back to that account.

We’re glad to help you.
As it isn’t recommended to share the order details over this post, we request you to write back to us in your own/post. Reason being, privay concerns.
Thank you for your understanding in advance!

Hello Adriana.
Support is currently available in English only. Please use a translator (for example, http://translate.google.com/) to read our reply.

We acknowledge your request.
This is an old post you are writing on and we cannot look up your account details since you are not the author of this thread.
I would request you to contact us in a new post to proceed further.

We acknowledge your request for refund.
Please post your own query so we get enough details to locate your account in our database and proceed with your request.

Please write to us from your own separate community post. So, we will check our record and help you to get refud for it. We look forward for your response.

Could you please explain whether you are unable to submit refund for AVG subscription? Please write back to us from your own post. So, we will check our record and help you. Keep us updated.

Источник

Dri AVG Technologies orderfind IE

so this is sleazy negative-option billing right?

does anyone know where the fine print is buried and which mouse click led to the sleazery?

We do not want to lose a valuable customer like you.
Could you specify the concern with AVG, as it wasn’t entirely clear?
Thanks.

I’ve just found out today that I’ve been charged 549 dkr. on the 11th of September and I do not remember that I’va accepted to pay anything at all to AVG, which is therefore I’m quite surprised that this amount of money has been withdrawn from bank account?!

Regards from Sara, Denmark

Sara, we will certainly check this for you.

We request you to create a new post for this query from your AVG account to locate your account details.

So that we can help you with the refund for this charge.

We will help you to cancel the payment.

As we are unable to locate your account we request you to get in touch with our chat support team using this link (https://support.avg.com/support_contact_form?l=en&retUrl=support_Antivirus) to help you in getting the refund for this charge.

As we are unable to locate your account we request you to get in touch with our chat support team using this link (https://support.avg.com/support_contact_form?l=en&retUrl=support_Antivirus)

can you refund my money? How can this happen without my consent and without any email or preavission?

We acknowledge your refund request and to locate the account associated with the recent charge, we request you to contact our chat support using this https://support.avg.com/support_tech_chat?l=en link.
If not, you can create your own post on AVG community to get further assistance.
Thank you.

I will help you with the necessary information.

Please click on this link https://support.avg.com/RefundForm to request for refund.

You will be contacted by the refund team via email with the necessary information.

Hi,
I want to cancel all automatic payments. I hace been charged by DRI AVG TECHNOLOGIES,ORDERFIND COM,IE but I don´t know for what.
Bokföringsdatum 2019-07-20
Transaktionsdatum 2019-07-19

We will help with the account information.

Please contact us through a separate post in order to locate your account.

We understand your concern.

We will help you with the charge.

Please contact us through a separate post to locate your account and assist you further.

What do you call this screenshot, if it´s not ME proving having an AVG-Account and SIGNED IN and in the meantime you claim I am not the Author of these Posts I have sent you. I just took a screenshot of my posts and your answers. I will take them to the Police too, with my AVG-Account registration information.

«»Avinash (Avast)
Pasi, we could not locate your account information because you are not the author of this post.
We request you to contact our billing team (https://support.avg.com/support_sales?l=en), they would be glad to clarify this and help with your request for refund.»»

AVINASH,
YOU and AVG are in not in any position of demanding ME to make any requests from ME to contact your billing team. YOU have made a fraudulent chargre from my Bank-Account. You have 4 hours to make the refund of the €54,99 EUR plus the extra costs of €45 EUR to my BankAccount, if it´s not done in the DEADLINE, I will go to the Police with this matter, they will again contact the INTERPOL and your whole Company will be thoroughly investigated.

I am sorry if the information provided in the previous post wasn’t clear. We didn’t mean that you are not the author of the messages you are writing, but you are writing in a thread started by «Dave Thorpe».

For security reasons, we request not to share your personal information on this public forum, which is the reason we requested you to start your own thread or reach our billing team.

If you create a new post, we will be able to access your email address to check the account information and clarify the charges.

On checking the email address, I am unable to locate any recent charges or active AVG subscriptions.

I have sent an email requesting additional information to locate the charges. Please check the email and revert back to assist further.

«»I have sent an email requesting additional information to locate the charges. Please check the email and revert back to assist further.»»

I received the EMAIL, I answered it. But Your TIME is RUNNING OUT.
Though, I´m still going to take this to the Police 🙂

Dri AVG Technologies orderfind IE

I saw from my credit card account that the payment was done without my knowledge to Dri AVG Technologies orderfind IE on 26th Dec. I didn’t agree for that! Nobody had informed me about any subscription. I would like to immidiately cancel this
I urgently want to get my money back and please DON’T USE my credit card.
It’s extremaly unprofessional.
Please comment.
PS. I wrote an e-mail dated on 6.01.2020 but without any answer.

We will certainly look into this and help you.
Please contact us from your own post, so that we can locate your subscription and assist further.

I got a notification on my phone that i just made payment amounting MYR129.00 to DRI*AVG Technologies IE. Can someone check what this payment for since i dont recall purchasing any Avast product recently. Mail me at (email address removed) since my current email used to login into myAVG is no longer accessible, much appreciate if you guys can also help me with this issue as well (changing my email for myAVG).

We’re glad to look into this & clarify. Initially, it isn’t recommended to share the account details over this post.
In order to keep the conversation simple & to check the product details, we’d request you to write back to us in your own/iindividual post. This will reveal the email address registered with AVG.
Thank you for your understanding in advance!

Thanks for the reply, I’ve wrote back to you guys in my new/own post which currently pending review.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *