Dragon pass что это такое

Контакт

Рассылка

UPDATE: проходы в лаунжи можно по-прежнему купить за 10$ даже после окончания действия статуса Platinum. Конечно, нельзя быть уверенным, в течение какого времени можно будет купить их по такой цене…

Не Priority Pass’ом единым…

Китайский вариант Priority Pass под названием Dragonpass предлагает отличный способ экономного доступа в аэропортовые лаунжи.

Речь идёт о многоходовой комбинации, но читатели у меня смышленые. Справитесь!

Если вкратце, то нам понадобится скачать мобильное приложение испанской сети магазинов duty free, получить в нём на халяву высший статус, синхронизировать его с Dragonpass, после чего вы сможете покупать проходы по 10$.

Как получить доступ в лаунж за 10$

1. Скачать мобильное приложение RED by Dufry и зарегистрироваться в программе

RED by Dufry – программа лояльности сети магазинов duty free. Само по себе, участие в программе дает определенные премущества: скидку на покупки и возможность накапливать баллы, которые помогают продвигаться в сторону статусных уровней и получать еще более крупную скидку в магазинах, на аренду автомобилей и т. д.

Нас в первую очередь интересуют такие статусные бенефиты как специальные цены на доступ в аэропортовые лаунжи.

Итак, для начала вам нужно скачать мобильное приложение RED by Dufry и зарегистрироваться в нём.

Важный момент: если у вас уже есть аккаунт Dragonpass, не регистрируйтесь в RED by Dufry с тем же самым адресом электронной почты!

В процессе регистрации можете ввести мой реферальный код 3141231. Не уверен, за что именно, но спасибки.

2. Получить уровень Platinum

В правом верхнем углу экрана нажмите на Mi Perfil (или на аналогичную надпись на английском, если вам удастся переключить язык).

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Прокрутите вниз и в поле Promotional code введите HAPPYBIRTHDAY2020.

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Внизу подтвердите внесение изменений. Приложение, возможно, заругается и скажет, что лимит использования промокодов исчерпан. Не обращайте внимание.

Выберите в нижней полосе пункт My Card (возможно, вам потребуется перелогиниться). Вы должны увидеть уже измененный статус и платиновую карту.

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Насколько я понимаю, срок действия платинового статуса – 30 дней.

3. Создать аккаунт Dragonpass

Не выходя из приложения RED by Dufry, выберите любой аэропортовый лаунж, к которому программа предлагает доступ на специальных условиях.

Для этого в нижней полоске нажмите Enjoy, выберите любой город и любой имеющийся в нем лаунж.

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Прокрутите вниз и нажмите красную кнопку LO QUIERO (или аналог на английском языке; уж не знаю, почему в приложении используется смесь испанского и английского).

На следующем экране поставьте галочку рядом с Accept и нажмите Submit.

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Приложение создаст для вас аккаунт Dragonpass. Опять же, очень важно, чтобы вы не использовали адрес электронной почты уже имеющегося аккаунта Dragonpass (если он у вас был).

На этом этапе приложение у меня зависло, но не переживайте.

Учетные данные Dragonpass придут вам по электронной почте.

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

4. Купить проход в лаунжи

Скачайте мобильное приложение Dragonpass и войдите в него при помощи учетных данных, которые вы получили по электронной почте.

Dragonpass – полностью мобильная платформа, так что те, кто не пользуются смартфонами, окажутся в пролёте.

Перейдите в нижней полоске в раздел My Cards и нажмите + Add Visits.

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Вы увидите цену в 10$ за проход.

Насколько я понимаю, вы можете купить неограниченное количество проходов.

Что такое Dragonpass?

Теперь, когда мы выяснили, как приобретать проходы по 10$, осталось понять, что же такое Dragonpass.

Как я написал в начале статьи, Dragonpass – платформа, похожая на Priority Pass. Её преимущество в том, что помимо доступа в лаунжи, Dragonpass предлагает скидки на аэропортовые рестораны и сервис лимузинов.

В портфолио Dragonpass – около 970 лаунжей по всему миру. Это лишь чуть меньше, чем у Priority Pass. По большей части, речь идет о тех же самых лаунжах (один зал может иметь контракт одновременно с Priority Pass, Dragonpass и другими платформами). Но если в рамках Priority Pass один проход стоит больше 30$, через Dragonpass у вас есть возможность купить его в три раза дешевле.

Например, в Москве вы сможете выбирать между 11 лаунжами в SVO (включая Moscow и Space), 5 лаунжами в VKO и 3 лаунжами в DME.

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Обратите внимание на следующие нюансы проходов Dragonpass:

Хорошее ли это предложение?

Постоянные читатели знают, что я не фанат контрактных лаунжей. Да, часто это лучше чем ничего, но только если доступ включен для меня как для пассажира премиум-класса или статусника. В большинстве случаев, я не могу оправдать цену в 32$ за визит… или, если уж на то пошло, даже в 20$ (конечно, бывают исключения: например, если у меня очень длинная стыковка).

В качестве общего правила, я всегда могу найти местечко в кафе в общей зоне терминала, заказать напиток на 3-4$ и спокойно работать. Бесплатная жратва и напитки, а также душевые в контрактных лаунжах – не аргумент для меня. Их качество обычно более чем сомнительно. (Хотя, шутка ли, Dragonpass дает доступ в лаунж первого класса China Southern в Пекине!)

Но 10$ – другой разговор. Это лишь в 2-3 раза дороже цены одного напитка в аэропортовом кафе. Если лаунж по меньшей мере имеет бизнес-центр, или если мне хочется опрокинуть пару бокалов отвратительного вина, то предложение Dragonpass имеет смысл.

Я не стал бы спекулятивно покупать десятки проходов, но думаю, что парочка проходов мне пригодится. Так или иначе, вы ничем не рискуете: вы всегда можете вернуть себе деньги за неиспользованные проходы.

(Благодарность: headforpoints)

Источник

Dragon pass что это такое

Регистрация

Восстановление пароля

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Обслуживание карт Dragon Pass

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

С 1 декабря 2016 года пассажиры, держатели карт Dragon Pass смогут воспользоваться услугами бизнес-залов в Международном аэропорту Уфа.

Dragon Pass – это международная программа доступа в залы повышенной комфортности более чем в 850 аэропортах по всему миру.

Вне зависимости от авиакомпании и класса обслуживания на борту самолета, владельцы карт Dragon Pass смогут насладиться комфортным пребыванием в бизнес-залах аэропорта. Для доступа в бизнес-залы компании «УФА ВИП ИНТЕРНЕЙШНЛ» необходимо предъявить действующую карту Dragon Pass сотруднику бизнес-зала.

С более подробной информацией об условиях и правилах пользования картой Dragon Pass можно ознакомиться на официальном сайте компании Dragon Pass (http://en.dragonpass.com.cn/)

В случае возникновения вопросов, просим обращаться к сотрудникам нашей компании по указанным ниже координатам:
— Тел.: +7 (347) 229-56-65 (с 9.00 до 18.00 (MSK +2, GMT +5));
— Тел.: +7 (347) 229-59-03 (бизнес-зал) круглосуточно;
— Адрес электронной почты: vip@vip-ufa.su

Добро пожаловать в бизнес-залы компании «УФА ВИП ИНТЕРНЕЙШНЛ»!

Для заказа услуги свяжитесь с диспетчером
по тел.: +7 (347) 229-55-06,
или направьте заполненную заявку на электронную почту: vip@vip-ufa.su.

Парковочный комплекс С1

Компания «УФА ВИП ИНТЕРНЕЙШНЛ» запустила в работу автоматизированный парковочный комплекс С1.

С более подробной информацией вы можете ознакомиться в разделе «Парковочный комплекс»

Ваш вопрос успешно отправлен

Ваша заявка успешно отправлена

Соглашение на обработку персональных данных

Настоящим в соответствии с Федеральным законом № 152-ФЗ «О персональных данных» от 27.07.2006 года Вы подтверждаете свое согласие на обработку компанией «УФА ВИП ИНТЕРНЕЙШНЛ» персональных данных: сбор, систематизацию, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), использование, передачу исключительно в целях оказания услуг на Ваше имя, как это описано ниже, блокирование, обезличивание, уничтожение.

Компания «УФА ВИП ИНТЕРНЕЙШНЛ» гарантирует конфиденциальность получаемой информации. Обработка персональных данных осуществляется в целях эффективного исполнения заказов, договоров и иных обязательств, принятых компанией «УФА ВИП ИНТЕРНЕЙШНЛ» в качестве обязательных к исполнению.

В случае необходимости предоставления Ваших персональных данных компаниям оказывающим сопутствующие услуги или компаниям партнерам, в целях оказания услуг на ваше имя, вы даёте согласие на передачу ваших персональных данных. Компания «УФА ВИП ИНТЕРНЕЙШНЛ» гарантирует, что компании оказывающие сопутствующие услуги или компании партнеры, осуществляют защиту персональных данных на условиях, аналогичных изложенным в Политике конфиденциальности персональных данных.

Настоящее согласие распространяется на следующие Ваши персональные данные: фамилия, имя и отчество, адрес электронной почты, контактный телефон, информацию о транспортном средстве (государственный номер ТС и марка автомобиля).

Срок действия согласия является неограниченным. Вы можете в любой момент отозвать настоящее согласие, направив письменное уведомления на адрес: 450056, Республика Башкортостан, г. Уфа, Аэропорт, а/я 86. с пометкой «Отзыв согласия на обработку персональных данных».

Обращаем ваше внимание, что отзыв согласия на обработку персональных данных влечёт за собой удаление информации с Интернет-сайта (http://vip-ufa.su), а также уничтожение записей, содержащих ваши персональные данные, в системах обработки персональных данных компании «УФА ВИП ИНТЕРНЕЙШНЛ», что может сделать невозможным оказания услуг компанией «УФА ВИП ИНТЕРНЕЙШНЛ».

Гарантирую, что представленная мной информация является полной, точной и достоверной, а также что при представлении информации не нарушаются действующее законодательство Российской Федерации, законные права и интересы третьих лиц. Вся представленная информация заполнена мною в отношении себя лично.

Настоящее согласие действует в течение всего периода хранения персональных данных, если иное не предусмотрено законодательством Российской Федерации.

Источник

Dragon pass что это такое

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Dragon pass что это такое. Смотреть фото Dragon pass что это такое. Смотреть картинку Dragon pass что это такое. Картинка про Dragon pass что это такое. Фото Dragon pass что это такое

Frequently Asked Questions

Popular FAQs

The self-purchased membership will be activated and ready to use right after the purchase. If you received your DragonPass membership from Issuer that comes along with a Membership No. and Activation Code, you will need to activate your DragonPass membership by following the activation instructions in the App.

The self-purchased membership will be valid for one year from the date of purchase. If you received your membership from your issuer, the validity of membership may vary depending on the program, please check with your issuer for more details.

If you have several memberships, at any point, you can view all your memberships in “My Cards” section and switch between your memberships in the App to redeem benefits for each membership.

No, you cannot share the membership with others as you will be required to be present for verification due to security reasons.

The App enables you to change your saved payment card as long as it is an eligible card, you can view all payment cards in the “Payment Cards” section under you Profile.

You can view all payments made through the App in the “My Order History” section under your Profile.

Your benefits will be displayed within the App. Different Issuers may offer you different benefits. For more information please contact your issuer.

Your membership along with the benefits are valid as long as your membership is activated and eligible. If you forgot your password, you can reset your password in the app or contact us by calling our 24/7 hotline on +886 4-2206-8053 or our UK office English Service Hotline: +44(0) 161 929 8844 (Office Hour : Monday to Thursday 9AM-5PM, Friday 9AM-4:30 PM UK Time) for assistance.

The self-purchased membership has to be renewed by calling our UK office English Service Hotline: +44(0) 161 929 8844 (Office Hour : Monday to Thursday 9AM-5PM, Friday 9AM-4:30 PM UK Time). Our staff will direct you to complete the renewal process and extend the validity of membership for you. If you received your membership from your issuer, the renewal method may vary depending on the program, please check with your issuer for more details.

General

DragonPass is a one stop premium airport service provider where members can enjoy airport lounge access, enjoy dining discount in participating outlets and reserve Meet & Greet and Limousine service to enjoy a wholesome airport experience.

You can purchase our DragonPass membership with price starting from £68 and US$99 from our mobile app, website, or calling our 24/7 hotline on +886 4-2206-8053 or our UK office English Service Hotline: +44(0) 161 929 8844 (Office Hour : Monday to Thursday 9AM-5PM, Friday 9AM-4:30 PM UK Time). Alternatively, you may receive a DragonPass membership from corporate partners of DragonPass including credit card issuers, financial institutions, insurance companies, mobile, travel and automotive companies (referring as “Issuer” in general).

The App can be downloaded from App Store or Google Play Store by searching for “DragonPass”.

You will be entitled to facilities like refreshments, television, complimentary internet access, shower, and flight status updates etc. Please do note that the availability of facilities varies between different lounges.

You can update your personal information like your contact number and email via our website. Please do note that you are not allowed to change the name as the membership is only valid for the registered cardholder.

Absolutely! We use industry-standard SSL encryption technologies when transferring and receiving your personal information. Our website is hosted on secure servers which are certified by VeriSign. We have appropriate security measures in place to protect against the loss, misuse or alteration of information we have collected from our service. Please refer to our privacy policy for more information about your personal information will be stored.

My Account

The self-purchased membership will be activated and ready to use right after the purchase. If you received your DragonPass membership from Issuer that comes along with a Membership No. and Activation Code, you will need to activate your DragonPass membership by following the activation instructions in the App.

The self-purchased membership will be valid for one year from the date of purchase. If you received your membership from your issuer, the validity of membership may vary depending on the program, please check with your issuer for more details.

If you have several memberships, at any point, you can view all your memberships in “My Cards” section and switch between your memberships in the App to redeem benefits for each membership.

No, you cannot share the membership with others as you will be required to be present for verification due to security reasons.

The App enables you to change your saved payment card as long as it is an eligible card, you can view all payment cards in the “Payment Cards” section under you Profile.

You can view all payments made through the App in the “My Order History” section under your Profile.

Your benefits will be displayed within the App. Different Issuers may offer you different benefits. For more information please contact your issuer.

Your membership along with the benefits are valid as long as your membership is activated and eligible. If you forgot your password, you can reset your password in the app or contact us by calling our 24/7 hotline on +886 4-2206-8053 or our UK office English Service Hotline: +44(0) 161 929 8844 (Office Hour : Monday to Thursday 9AM-5PM, Friday 9AM-4:30 PM UK Time) for assistance.

The self-purchased membership has to be renewed by calling our UK office English Service Hotline: +44(0) 161 929 8844 (Office Hour : Monday to Thursday 9AM-5PM, Friday 9AM-4:30 PM UK Time). Our staff will direct you to complete the renewal process and extend the validity of membership for you. If you received your membership from your issuer, the renewal method may vary depending on the program, please check with your issuer for more details.

Lounge Access

If you have subscribed a DragonPass Membership Plan or received your Membership from an Issuer, your digital membership number can be found in “My Cards” section or in the “Profile” section by clicking on “Memberships”.

Select your airport location using the search field at the top of the App’s home page. When you click on the lounge icon you will see a list of the lounges available in that location. You can also view the whole lounge list on the website, but the App allows you to view available lounges for each membership in case your Issuer have customized list for you.

For selected locations, DragonPass offers you more than just lounges in the airport, as lounge alternative, you can use your lounge visit to redeem a meal/spa treatment as stated in the App. Your Issuer may have customized list for you.

Present your digital membership using the App on your mobile phone to the lounge staff for simple membership verification. Upon successful verification, you can proceed to enjoy the lounge services.

You will be entitled to facilities like refreshments, television, complimentary internet access, shower, and flight status updates etc. Please do note that the availability of facilities varies between different lounges.

No. In order to access a lounge you will need to present your digital membership/physical membership.

There isn’t a need to book in advance. Simply just present your membership via our mobile app to the lounge staff on arrival. Prior to your visit, you can use our mobile or website to check on the lounge operation hours.

Yes you can use DragonPass service regardless of who you are travelling with (Airlines/Trains) and the class of your ticket as long you have a valid DragonPass membership.

Complimentary visits are noted underneath your lounge membership number. If you have purchased a Membership Plan or your Issuer has awarded complimentary visits, the number of visits will be displayed next to “Total Lounge Visits”.

If allowed, you can go to “Profile” or click on “My Card”, then Click on “Add Visit(s)” and the number of visits that you would like to purchase.

You can use membership visit in all lounges within the DragonPass network unless otherwise stated as per Issuer.

Your lounge visits have the same validity date as your membership unless otherwise stated as per Issuer.

Yes, you can request for a refund by calling DragonPass customer hotline before your membership expired unless otherwise stated as per Issuer.

Each lounge has its own policies regarding guests and children. Please check the lounge information in the lounge description provided in the App. If the lounge permits guests, please do take note that you will need to have sufficient visit toped up in your membership as one visit will be deducted from it for each guest accessing the lounge. If you received your membership from your issuer, please do check with your issuer for more details about rules of bringing guests to access the Lounge.

If you have a complaint regarding a lounge visit, please send an email to enquiries@dragonpassuk.com

Single Lounge Pass Purchase

If allowed, search for the lounge that you would like to visit and click on “Purchase Pass”. Fill in the visit date and the number of passes required. Follow the payment instructions to complete the purchase. Your Pass will be accessible by clicking the order in “My Order History”

You can only use the single lounge visit pass at the lounge that you have purchased the pass for.

Your single lounge visit pass is valid for 90 days from the purchase date.

Yes, you can request for a refund by pressing “Cancel Order” under your single lounge visit anytime after the purchase if it is unused. Your refund will be credited to your payment card account within 15 working days.

Dining

Simply browse participating restaurants in your airport location, select the dining outlet of your choice. You may see icon of “Discount” “Coupon” or “FastPay” showing in different outlet, means you the respective service is available in the outlet.

“Discount” means you can simply click “Redeem Offer” on the page and present your digital membership card or restaurant voucher code to the restaurant staff before ordering and requesting your bill. The applicable discount will be reflected on your final bill and you pay for the difference. Each discount rate will depend on each participating dining outlet.

“Coupon” means you can use the “Dining Coupon” with certain face value you receive from Issuer or campaign. The respective amount will be reflected and offset on your final bill and you pay for the difference.

“FastPay” means you can use pay your bill directly in the App and enjoy a certain discount. Each discount rate will depend on each participating dining outlet.

The DragonPass dining offers cannot be used with conjunction with any other promotions or discounts being offered by the same participating dining outlets.

A list of participating dining outlets is available in the App in the dining section. You can find details of offers for each participating restaurant/dining outlet.

Each restaurant or dining outlet reserves the right to operate under their own specific terms and conditions. These may relate to menu availability, dress code, total party size and food/drink exclusions. Check with the restaurant upon arriving when you present your membership or restaurant voucher before ordering.

You can use the dining discounts as often as you like within the valid period for the dining program.

Yes, your family and friends can enjoy the dining discounts too as long as you are travelling together.

Limousine

After you have successfully made a reservation via the App, you will be able to see your reservation details under the ‘My Order History’ in the App. You will also get a confirmation SMS and email at the mobile number and email address provided for the reservation.

For a Transport reservation, you will receive the driver’s detailed information via SMS text message and email at least 3 hours before your scheduled pick-up time. For information on your booking, you can check the booking details anytime under the “My Order History”.

You can only reserve Transport service from airport to a single destination chosen by you or vice versa. No additional drop offs or pickups from other locations are permitted.

Any cancellation or change to the timing for Transport service are required to be made 24 hours in advance of scheduled service time to be eligible for refund. Refunds will be issued based on the payment method you have used and will take up to 7 to 14 Business days.

If you have not received a confirmation SMS/email or driver information, please contact our 24/7 customer hotline at +886 4-2206-8053.

The assigned driver will contact you on the mobile number provided when the reservation was made. Please ensure that the number you input during the booking process is the one that is needed to be contacted when your driver arrives.

There will be a surcharge of 20% for all Transport service that is booked between 21:00 to 08:00 hours. Extra Mileage charges, baby seats and holiday surcharges may be applicable, vary from location to location.

Waiting time for Transport service as per below: 1)Arrival: 60 minutes based on actual flight arrival time. If you never board the transport within the waiting time, transport service will be cancelled, and no refund will be given. 2)Departure: 15 minutes based on actual pick up time. If you never board the transport within the waiting time, transport service will be cancelled, and no refund will be given.

Select your airport location using the search field at the first step of booking Transport service in the App. The App will only allow you to book Transport service for specific locations in case your Issuer have customized locations for you. DragonPass reserves the rights to adjust the mileage & price, remove location or add on new locations to the App from time to time without prior notice to customers.

Meet & Greet

All Meet & Greet services are required to be reserved 72 hours in advance of scheduled service time or by calling our 24/7 customer hotline at +65 6741 4197. If your issuer does not provide Meet & Greet service, please do contact your Issuer for more information.

After you have successfully made a reservation via the App, you will be able to see your reservation details under the ‘My Order History’ in the App. You will also get a confirmation SMS and email at the mobile number and email address provided for the reservation.

For a Meet & Greet reservation, you will receive the service details including meeting location via SMS text message and email at least 3 hours before your scheduled service time. For information on your booking, you can check the booking details anytime under the “My Order History”.

Any cancellation or change to the timing for Meet & Greet service are required to be made 48 hours in advance of scheduled service time to be eligible for refund. Refunds will be issued based on the payment method you have used and will take up to 7 to 14 Business days.

If you have not received a confirmation SMS/email information, please contact our 24/7 customer hotline at +886 4-2206-8053.

DragonPass is not responsible for passenger(s) arriving late to the airport which results in denied check in or boarding the aircraft.

Select your airport location using the search field at the first step of booking Meet & Greet service in the App. The App will only allow you to book Meet & Greet service for specific locations in case your Issuer have customized locations for you. DragonPass reserves the rights to adjust price, remove location or add on new locations to the App from time to time without prior notice to customers.

Voucher

You may receive vouchers from the campaign with Issuer program. Specific Terms and Condition apply for Issuer program.

The validity of voucher is indicated on the voucher itself, which may vary based on the Issuer program.

The voucher cannot be transferred or exchanged for cash.

Only one voucher is allowed to be used for one booking for the specified service in the App.

Sorry, no refund will be given if the total amount of your purchased service is less than the face value of the voucher you use.

You will have to complete the payment process by using a valid payment card in the app, if the total amount of your purchased service is more than the face value of the voucher you use.

Others

Absolutely! We use industry-standard SSL encryption technologies when transferring and receiving your personal information. Our website is hosted on secure servers which are certified by VeriSign. We have appropriate security measures in place to protect against the loss, misuse or alteration of information we have collected from our service. Please refer to our privacy policy for more information about your personal information will be stored.

You can update your personal information like your contact number and email via our website. Please do note that you are not allowed to change the name as the membership is only valid for the registered cardholder.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *